şuh verven, bir kaleydoskopla bakılan telekinetik sinestezi

servikal ekstansiyon ve adını bilmediğim kadınlara şiirler yazan haydut

bilumum hastalıklarımın nedenidir, olasılara davetiye

kaçanın vurulduğu yerlerden ıssız adalara darbedir devşirmeler eskilerden

yenilere imrenenlerin kalacağı esaretlere gebedir mahallemiz

burjuvazi itençlerine itilenlere pejmürde ve bayağı deriz

hala ellerimiz donukluktan mor, itilmişlikten bez çantalarımız beyaza çalan

rengini kaybetmiş ve bir dokunaklı keriz bahsetmekte esrikliklerden

sabahları üstünde batist-penyuar

başka baharların ayak sesleri ta afrikalardan

o aradığınız şimdi, eski adıyladır farsça yoğunluklardan yoğunluk

beğenmiştir kendine ve hep oradadır cinsiyetsizliğiyle bürünmüştür

keşmekeş bir palyaço kimliksizliğine

en umulmadık yerlerden uzanarak alır masasında son unuttuğunu kitabını

kandırır kendini birkaç dolar fazla paradır alacağı

bu mesajların altında yatan anlamlara son verme hastalığıdır tutulacağı

altı üstü kıskançlık varoşlarda en ağır temayülü ruhun bir de yalnızlığı

çekilir kılan motor sepeti taşınanlarından para kazanılması sekizbeş işlerde

bahsedilen kelimelerden belirli çıkarımların yapıldığı toplantılarda

mahalleye sosyolojik bakılır ve ardından mahalle kaybedilir

aksak ritm rap şarkısıyla talan edilir etraf bertaraf

sustalı bıçak ve bardakta çekilen madde satışları artacaktır doğal olarak

artık otosansür uygulanır oldu teokratik yöntemlerin arasınıfsal etkilenimleri

üzerine demeçler verenlerin ne derece kaale aldığı uygulamalardan tekidir

imrenenlere imrenilenlerin dur demesine imrenilecek hale geldiysek

sorumlusu rektör ülkeyse üniversite ama ikisi de değil birbirinden daha iyi

fayrap kaçışmak, fayrap sevişmek, fayrapi kışkışlanımlar bazı kişileri cezbeder

diğerlerinden ziyade ülke bayraklarına saldırının olası tehditleri vardır

herkesin kutsalı olan bazı ekonomik sistemlerden ziyadesiyle mahkum

yaşayanlar güzel şiirlerden mahrum

sayılabilirse de onlar hayatlarından memnun ve olmaya gerek yok meftun

yapılmaması uygun bulunmayan şeyleri ima ettiğimde bir kez daha dışlanırdım

hadi fanzin parasını bıraktım yine iyisin bu işportadan gelen paralar yetmez

evet yetmez abi bunları yol parası yapıp bizim bunak ile yol yapacağız daha

olduğunu nerelere bilmediğimiz yerlere sırt çantalarımızla illegal sayılalım amacıyla

maslahat-ı amme yani amme hizmeti bunlar hep kamu yararına olan şeyler

hangimizdeydi el evet biraz daha devam edelim sonra kalkar neden on beş liraya

yemek yediğimizi fakat bunun bizim tarzımızı bozmamak için gerekli olduğunu

siktiriboktan şiirlere neden mi saygı duyduğumuzu ha dersen bu konuyu şöyle

açıklarım her farklı söz yazıp araştıranlar şiir her saygı duyulan kişi şair değil

belirli kaidelerle hareket edip fok balıkları fotoğraflarını

faytonlarda elinde taşıdıklarını söyleyenler,

ipekaların hepsini sizler için aldım sizleredir bütün bu ölüm saçan taramalı makinelerim

aşifte seni! ama o laf kadınlar için denir

geceleri sahillere çıkılamayan şehrin kadınları münezzehtir deniz özgürlüğünün getirdiği necasetten

kürtçe de,

bir seni sevdim bir seni sadece seni bu şehrin olamayan kıyılarına

varolacak bütün özgürlük sistemlerinin

getireceği olası etnik ayrımcılıkları reddederek sevdim

kürtçe de,

neden münezzeh ve neden necaset olarak tanımlanır kevaşelerin argosunda

bazı karlofçacı büyüklerin

psikoanalitik eleştirileri biçimciliğe neden kayar?

öncü olmak bir konuda özellikle bütün bilgi kaynaklarımı safça önüne sunmak ve

bunlardan bahsetmek

rus argosuna yakın bir yerde olup rus gece hayatına ilgi duymak ve

moskova metrosundan indiğimde

seni fethedeceğim moskova diye bağırmak

hangi şov inancına sığar veya sığacaktır eğer kendim bir şey oluşturmasam

bunu da içine dahil etmesem

ve dünyam sadece görünenlerden ibaret olsa, olsa.